![](https://old.nung.edu.ua/files/styles/medium/public/news_image/dsc_8497.jpg?itok=7Mm5o3o9)
З моменту створення кафедри маркетингу і контролінгу, її працівники та студенти, на знак єдності і любові до українського, щорічно долучаються до всесвітнього флешмобу «Вишиванка єднає українців».
Зазначимо, що святкування Дня вишиванки на кафедрі не зводиться лише до символічно-стилістичної підтримки в одязі, колектив кафедри креативно піготувався до свята: у вишиванку одітий і логотип кафедри, і розроблені стилізовані вишивані пазли, і спечений уже традиційний «вишиваний пляцок» .
«Вишита сорочка – це символ нашої нації, її тисячолітньої історії та мудрості», - відзначила завідувач кафедри Ірина Перевозова. – «Основною метою нашого заходу є збереження українських цінностей та їх популяризація не лише серед студентської молоді, але й серед малечі, школярів та сивочолого населення».
З натхненними словами про вираження національної та громадянської позиції колективом і студентством ІнеУ, їх культурної освіченості та духовної свідомості, до присутніх звернулася заступник директора Інституту економіки та управління у нафтогазовому комплексі Людмила Войтків.
На заході були присутні працівники та студенти ІнЕУ, слухачі курсу «Основи комп’ютерної грамоти» для осіб пенсійного віку, іноземні слухачі підготовчих курсів.
Студенти гр. ПТ-17-1К та МД-17-1 спеціальності «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» представили рольову інсценізацію відомої казки «Колобок» в сучасній національній інтерпретації зі змістовим навантаженням: управління продажами. Студенти гр. ПТ-16-1К представили версію цієї ж казки зі змістовим навантаженням: маркетингові дослідження.
Розроблені кафедрою маркетингу і контролінгу пазли вручили маленькому українцю, який був присутнім на святі для передачі в дитячій садочок. «Вишитим пляцком» почастували всіх присутніх.