Тонкощі маркетингу: Як більше дізнатися про свою аудиторію?

У тонкощах маркетингу вправлялись викладачі – професори, доценти та аспіранти, й студенти І, ІІ, ІІІ курсів та магістранти І року магістратури кафедри підприємництва та маркетингу Інституту економіки та менеджменту ІФНТУНГ під час вебінару «Практична соціологія для професіоналів медіа.  Як більше дізнатися про свою аудиторію?», який  відбувся 5 листопада 2020 року.

Варто зазначити, що вебінар проводився за сприяння #УкраїнськаАсоціаціяМедіаБізнесу (УАМБ) та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу (УАМ). Тож тренінги проходили на дуже високому фаховому рівні. Перед онлайн-аудиторією виступили професіонали українських медіа, ілюструючи процес аналізу вподобання користувачів Інтернету, мас-медіа, електронних видань, надання актуальної інформації викладачам і студентам маркетингового спрямування щодо використання медіазасобів та їх споживчих переваг.

Учасники з ІФНТУНГ вважають вебінар дуже інформативним та корисним для роботи з цільовими аудиторіями та щиро вдячні команді Kantar, яка надала цікаву інформацію стосовно того, як аналізувати дані споживання продуктів та їх співвідношення з медійними продуктами; як правильно трактувати дослідження; що можна побачити «між рядків».

Довідково. Kantar – це компанія з обробки даних, аналітичних даних та консалтингу, яка була заснована в 1992 році. У ній працює понад 30 000 співробітників, що працюють у 100 країнах в різних наукових дисциплінах, включаючи моніторинг соціальних мереж, ефективність реклами, поведінку споживачів та покупців та громадську думку.

 

Українська