Новини

ЗУСТРІЧ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ З ПОТЕНЦІЙНИМ СТЕЙКХОЛДЕРОМ GOODVALLEY UA [11.12.2019 р.]

Як найкраще підводити підсумки вивчення дисципліни зі студентами спеціальності 073 "Менеджмент" Інституту економіки та менеджменту ІФНТУНГ?
Найкраще, коли маємо змогу почути про кращі практики ведення бізнесу!

11.12.2019 мали чудову нагоду вітати в стінах ІФНТУНГ представників міжнародної компанії, яка має філії в Данії, Україні, Польщі та Росії Goodvalley UA.
Найкраще, коли можемо зануритися в атмосферу особливої культури компанії, з легкістю сприймати практичний, живий досвід відданих працівників своїй компанії і справі, яку вони разом роблять.

Давайте знайомитися!
Корисну, пізнавальну, щиру і відверту лекцію в рамках дисципліни "Реінжиніринг" провели Люба Богачевська, директор з питань розвитку компанії та комунікації Goodvalley UA, член ради директорів, досвід роботи 12 років.
Та Христина Бринда, фахівець з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) компанії.

Goodvalley - це компанія, яка розвиває екологічно безпечне виробництво продуктів харчування заради кращого МАЙБУТНЬОГО.

Це компанія, бізнес-процеси якої працюють як злагоджений механізм:

  • де передумовою виробництва якісних продуктів є забезпечення дбайливого ставлення та турботи про ПРИРОДУ;
  • де сповідують 4 принципи цілей СТАЛОГО РОЗВИТКУ: 2 Подолання голоду, 12 Відповідальне споживання, 13 Боротьба зі зміною клімату, 17 Партнерство заради стійкого розвитку;
  • де безпека харчових продуктів є головним пріоритетом і здійснюється контроль за культурами та тваринами, аж від поля до вилки;
  • де прагнуть завжди повертати природі те, що позичено і тому використовують органічні відходи на власних біогазових заводах, генеруючи "зелену" енергію та зменшуючи вплив на довкілля;
  • де діяти відповідально, це стосується не тільки компанії, але й місцевих ГРОМАД, покращюючи якість їхнього життя за допомогою місцевих ініціатив та екологічних проектів;
  • де, з відкритим серцем йдуть на зустріч бажанням працівників розвиватися і здатні робити їх справжніми зірками компанії.
  • де, зрештою, вкладають час і навчають дітей у школах; де підтримують Україну в нелегкий час на Сході; де вимірюють температуру ставлення населення до компанії і вміють слухати ГОЛОС ГРОМАДИ!

І це ще далеко не ВСЕ...

Компанія Goodvalley - це компанія, де здатність людини втілювати цікаві нововведення та сприяти ЗМІНАМ - це те, що дає їм змогу залишатися конкурентоспроможними. І де без ДОВІРИ не може бути ЯКОСТІ!
Надзвичайно важливим меседжом для студентів було: постійно розвиватися, проявляти ініціативу, особливо у компаніях з іноземними інвестиціями та те, що ПОМИЛЯТИСЯ допустимо!
Отож, дякую ВАМ, студенти-менеджери, за активне слухання та сприйняття нових практичних знань!
З повагою, ВАШ лектор, к.е.н.,  доцент кафедри МіА Галина Степанюк.

Дякуємо ВАМ, Люба Богачевська і Христина Бринда за цю СПІЛЬНОДІЮ! Приємно і цінно для нас, що у такому турбулентному бізнес-житті ВИ знайшли час поділитися з нами своїм досвідом і знаннями!

І велика ПОДЯКА викладачам кафедри менеджменту та адміністрування: Мацькевич Олесі за організацію такої МЕГА крутої зустрічі, Марії Пенькальській за сприяння та дружнє плече, Галюк Ірині та Кушлик Оксані за уважність та підтримку!
І на завершення, дорогі наші СТУДЕНТИ:
Будьте в потоці свого життя з "ВЕЛИКИМ, АМБІТНИМИ, ВОЛОХАТИМИ" цілями!
Та “будьте достатньо сміливими, щоб слідувати за покликом власного серця та інтуїції!”


 

КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ТА КУЛЬТУРА: НАСТРІЙ І ПЛАНИ ФРАНКІВСЬКОЇ БІЗНЕС-ОДИНИЦІ З МЕРЕЖІ REIKARTZ HOTEL GROUP [09.12.2019 р.]

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу разом з усіма своїми інститутами є справжнім місцем сили, куди повертаються його випускники! Дванадцятого грудня в рамках вивчення дисципліни «Корпоративне управління» (лектор — к.е.н., доц. Тимошенко Д.В.) студенти-магістри спеціальності «Менеджмент» (МНм-19-1) Інституту економіки та менеджменту зустрілись з потенційним стекхолдером Інституту — представником «Рейкарц Парк Готель» Іванною Стефінів, яка колись була студенткою Інституту, а сьогодні обіймає посаду керуючої одного з найпопулярніших готелів Івано-Франківщини.

Під час зустрічі зі студентами пані Іванна Стефінів розповіла про особливості рекрутингу, формування колективу, сприятливого мікроклімату та розвитку персоналу в сфері обслуговування споживачів готельних послуг. В контексті цього зазначено, що з кожним роком з потребою пошуку нових мотиваційних інструментів і заходів в рамках механізму управління персоналом відкриваються і нові горизонти управлінських технологій. Під час виступу студентам була продемонстрована структура сучасного готелю, яка натепер за своєю складністю скоріше нагадує абсолютно автономну космічну станцію з фантастичного фільму, аніж місце відпочинку, яке ми часто собі уявляємо.

Наскрізною темою зустрічі було осмислення ролі корпоративної культури в житті сучасної соціально-економічної системи в тріаді «сервіс – якість – комфорт» — своєрідної «енергетичної пружини», що працює на основі комунікаційних та мотиваційних задач. Також торкнулися впровадження інноваційних рішень в галузі управління готельним бізнесом: підвищення прибутковості і сервісу; управління ціноутворенням; адаптація сучасних готелів до міжнародних стандартів, підвищення «зірковості» об'єктів (міжнародна і внутрішня стандартизація); проблеми розвитку сегменту готельного ринку на Прикарпатті; залучення нових, в тому числі і міжнародних клієнтів, а також необхідність впровадження передового світового досвіду (інтер’єр, створення SPA-сегментів і відпочинкових зон, комплексна безпека, операційні питання управління готелем, ефективна маркетингова політика, електроні канали продаж, системи і канали бронювання тощо). Наголошено на створенні сильних (в т.ч. національних) акцентів сучасного готелю на прикладі «Рейкарц Парк Готель», якому на сьогодні вдалося не втратити своєї репутації, сервісу і якості обслуговування. Окрім цього, окремо розглянуто питання управління персоналом готелю в контексті побудови ефективної комунікаційної політики з цільовою аудиторією: клієнтами, консалтинговими, аудиторським, фінансовими, юридичними компаніями, представниками влади і служб державного управління, виробниками і поставщиками інноваційних рішень для готельного бізнесу, а також представниками ділових і спеціалізованих ЗМІ.

Зустріч з представником «Рейкарц Парк Готель» Іванною Стефінів була дуже корисною, адже дала зрозуміти наступне: якщо сучасні управлінські технології не будуть затребувані готелями Івано-Франківщини та України в цілому, їх принесуть іноземні готельні оператори але тоді останні вправі назвати це своєю конкурентною перевагою.


СПІЛЬНОДІЯ БІЗНЕСУ ТА ОСВІТИ ЗАРАДИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕНЕДЖЕРІВ [26.11.2019 р.]

 

Студенти 3 курсу спеціальності «Менеджмент» мали унікальну можливість дізнатися про новітні тенденції в управлінні від кращих менеджерів компанії Eleks Івано-Франківськ. 

26 листопада 2019 р. для студентів та викладачів кафедри було проведено лекцію в межах дисципліни «Менеджмент і адміністрування» (блок - управління персоналом, проф. Кінаш І.П., ас. Мацькевич О.Ю.) в офісі ІТ компанії Eleks.
Дякуємо еducation coordinator Олі Овсянецький за цікаву екскурсію креативним робочим простором, за можливість зазирнути за куліси робочих буднів та бізнес-процесів IT компанії. Студенти мали можливість побачити важливі аспекти соціально відповідальної поведінки Eleks через практики відповідального ставлення до своїх співробітників, споживачів, екології та інших зацікавлених сторін. Сортування сміття — одна з екоініціатив, яку зараз активно впроваджує ІТ-компанія, дотримуючись принципів сталого розвитку. В офісі Eleks розміщені контейнери для збору паперу, скла, пластику та металу. Варто зауважити, що ініціаторами сортування стали самі співробітники компанії, а IT-фахівці розробили програмний додаток, який допомагає сортувати правильно. Для майбутніх менеджерів - це приклад застосовання концепції соціальної відповідальності на практиці та чудова мотивація для розвитку правильних та корисних звичок. 

В лекторії Eleks відбулася зустріч та знайомство з HR-менеджером Христиною Липецькою, проєктним менеджером (PM) Андрієм Кутинським та девелопером (DEV) Володимиром Цимбалістим.
HR-менеджер наголосила, що її робота полягає в тому, щоб допомогти керівнику проєкту підібрати команду, націлити на результат, визначити роль кожного учасника. Для цього їй потрібно знати запити працівників, їх настрій, розуміти, які зміни слід провести, яким чином на них відреагує персонал, чому так відбувається. Христина також акцентувала увагу на важливості кроскультурного менеджменту в сфері IT.

Project Manager (PM) Андрій Кутинський поділився своїм досвідом роботи та розкрив особливості процесу управління проєктом (від ініціалізації до завершення проєкту). Зі слів Андрія, основний обов’язок і відповідальність PM – довести ідею замовника до реалізації у встановлений термін, використовуючи наявні ресурси. В рамках цієї задачі PM’у необхідно визначити основні завдання, створити план розробки, організувати команду, налаштувати процес роботи над проєктом, забезпечити зворотній зв’язок між командою та замовником, усувати перешкоди для команди (ризик-менеджмент), контролювати якість і виконання термінів. Андрій Кутинський зауважив, що 80 % роботи PM – це комунікація; ідентифікував необхідні Hard та Soft skills, а також зазначив навички ефективності роботи PM, зокрема: відповідальність за прийняті рішення, швидка адаптація та здатність вчитися новому.

Девелопер (DEV) Володимир Цимбалістий розповів про важливість комунікаційних навичок. На його думку вміння домовлятися (договороздатність) - це особлива форма впливу під час роботи над проєктом та те, що і визначить його кінцевий результат. Володимир зауважив, що в його роботі важливо зрозуміти, як працює бізнес замовника і яка роль в цьому бізнесі належить програмному продукту, що розробляється. Наголосив  про важливість системного мислення.

Дякуємо Eleks за співпрацю, відкритість та бажання ділитися тим, що робите та любите!

А ми продовжуємо вчитися та набувати практичний досвід!

До нових зустрічей! 

 

 

Аналіз успішності студентів за результатами екзаменаційної сесії 2017/2018н.р.
(осінній семестр) по кафедрі "Менеджменту і адміністрування"

 

Українська