Кафедра маркетингу і контролінгу зодяглась у власну вишиванку

До Всесвітнього дня вишиванки, який цього року відзначали 18 травня,  кафедра маркетингу і контролінгу ІНЕУ отримала вишитий гладдю логотип кафедри, створений руками викладачів кафедри і студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність». Як зазначила завідувач кафедри маркетингу і контролінгу, д. е. н. Перевозова І. В., це була спільна ініціатива професорсько-викладацького складу кафедри і студенів заради того, щоб кафедра мала свою вишиванку. Творчий колектив, який працював над вишиваним подарунком, зробив всю роботу самостійно, починаючи від створення схеми для вишивки і закінчуючи оформленням у рамку.

Проте, це були ще не всі приємні несподіванки свята. За ініціативи та організації ІНЕУ та кафедри маркетингу і контролінгу відбувся вишивано-віршований флешмоб, який привітальним словом розпочала директор Інституту економіки та управління в нафтогазовому комплексі, проф. Гораль Л. Т. Надзвичайно приємно було бачити викладачів і студентів у вишитих сорочках, блузках, платтях, яких поєднав український національний стрій. Вони підготували власні вірші 6 мовами (українською, англійською, німецькою, польською, російською, французькою), поєднавши в поетичних рядках  вишиванку й маркетинг. Для присутніх прозвучали авторські вірші  завідувача кафедри маркетингу і контролінгу Ірина Перевозова, доц. кафедри Оксани Малинки, аспірантки Оксани Лісової, студентки ПТ-16 Анни Маржевської у виконанні авторів, студентів і викладачів кафедри (проф. Устенка А. О., доц. Іванової М.О.).  Особливо відзначився V курс спеціальності «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність», який привітав кафедру ще й з Днем науки та подарував вірші, в яких згадав і кафедру, і вишиванку, і маркетинг.

Завершилось свято чудовим смачним тортом у вигляді вишитої сорочки, яким учасників флешмобу частували працівники кафедри маркетингу і контролінгу.

Хто не мав змоги почути вірші, тисни тут

Українська