Тараєвська Леся Степанівна

Українська
Посада: 
Вчене звання: 
Науковий ступінь: 
Дисципліни, які викладає Маркетинг, екологічний менеджмент і аудит, інфраструктура товарного ринку, економіка природокористування
Сфера наукових інтересів Інноваційний розвиток, маркетинг ринку праці, екомаркетинг, соціальне партнерство.
Основні праці
  1. Тараєвська Л. С. Реструктуризація промислових підприємств як одна з передумов використання засад екологічного менеджменту. Міжнародні економічні відносини та світове господарство : науковий вісник Ужгородського національного університету. 2016. Вип. 6. Ч. 3. С. 78–81.

  2. Тараєвська Л.С. Механізм реалізації засад екологічного менеджменту на промислових підприємствах. Економіка та суспільство : електрон. фахове вид. 2016. Вип. 2. С. 466–469. URL: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/2_ukr/83.pdf (дата звернення: 10.02.2020).

  3. Тараєвська Л.С. Розвиток паливно-енергетичного комплексу як складова енергетичної безпеки. Економіка та управління в нафтогазовому комплексі України: актуальні проблеми, реалії та перспективи : колективна монографія. Івано-Франківськ, 2017. С. 25–41.

  4. Тараєвська Л. С., Ріщук Л І. Екологічна складова інтегрованого внутрішнього ризику організації. Вісник Прикарпатського університету. 2017. Вип. 12. С. 55–62.

  5. Тараєвська Л. С. Бенчмаркінг як інструмент відбору найбільш    конкурентних проектів природоохоронного призначення. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 26. Ч. 2. С. 39–43.

  6. Тараєвська Л. С. Управління маркетинговою діяльністю з врахуванням доцільності використання комунікаційних інструментів підприємства в мережі Інтернет. Економіка та суспільство : електрон. фахове вид. 2019. № 20. С. 410–415.  URL : http://economyandsociety.in.ua/journal/20_ukr/55.pdf (дата звернення: 10.02.2020).

Email taraevska@gmail.com