Магістри ІФНТУНГ здобули призові дипломи Всеукраїнського конкурсу з маркетингу у Хмельницькому

28 квітня відбулось підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу студентських дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр та магістр, який щороку з 2016 року відбувається у Хмельницькому національному університеті. Метою проведення конкурсу є залучення талановитої молоді до дослідницької діяльності, підвищення престижу науки у студентському середовищі, удосконалення навчальної та наукової роботи студентів, рівня їхньої професійної підготовки зі спеціальності «Маркетинг».

Серед заявлених за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр»  126  робіт з 34 закладів вищої освіти дві магістерські роботи від Інституту економіки та менеджменту Івано-Франківського національного технічного  університету нафти і газу  відзначені дипломами І та ІІІ ступеня. Серед переможців: Дарія Перевозова (ПТК м-18-1, керівник – доц. кафедри підприємництва та маркетингу Малинка О. Я.)  - диплом І ступеня за роботу «Розробка SMM-стратегії для організації ( на прикладі ТОВ «Селект*») та Тетяна Гуйдаш (ПТм-18-1, керівник – доц. кафедри підприємництва та маркетингу Обельницька Х. В.) – диплом ІІІ ступеня за роботу «Розробка маркетингової стратегії підприємства в digital-середовищі».

У зв’язку з карантином підсумкова конференція проходила у режимі онлайн. Та це не вплинуло на активність учасників та якість оцінювання.

Університет пишається своїми випускниками, які гідно представили свій ЗВО на конкурсі всеукраїнського рівня з маркетингу. Умовою участі в конкурсі була подача дипломних робіт студентів-випускників за спеціальністю «Маркетинг» закладів вищої освіти України III-IV рівнів акредитації незалежно від форм власності та підпорядкування, захищених в період з 1 березня 2019 року по 1 березня 2020 року та які відповідають вимогам галузевих стандартів.

Вітаємо наших магістрів з перемогою та бажаємо їм успішної професійної долі та маркетингових досягнень!

 

Українська