Креативна й активна кафедра ПМ відзначила День вишиванки

Уже традиційно працівники та студенти кафедри підприємництва та маркетингу долучаються до всесвітнього флешмобу з нагоди Дня вишиванки на знак єдності та любові до українського. Святкування на кафедрі проходить завжди цікаво й по-особливому, оскільки не зводиться лише до символічно-стилістичної підтримки в одязі. Студенти та викладачі кафедри креативно готуються до свята: у вишиванку одітий і логотип кафедри, й розроблені стилізовані вишивані пазли, й спечений уже традиційний «вишиваний пляцок» (який символічно був триповерховий, адже кафедрі цьогоріч виповнюється три роки). «Це є наше сімейне свято і наших друзів», - слушно зауважила з цього приводу завідувач кафедри підприємництва та маркетингу Ірина Перевозова.

Свято і справді проходило по-сімейному затишно й тепло. З натхненними словами про вираження національної та громадянської позиції колективом і студентством Інституту економіки та менеджменту, їх культурної освіченості та духовної свідомості, до присутніх звернулись: завідувач кафедри ПМ Ірина Перевозова, проректор з науково-педагогічної роботи (колишній директор ІЕМ) Ліліана Гораль, проректор з науково-педагогічної роботи Сергій Куровець, директор ІЕМ Олег Дзьоба, заступник директора Інституту Людмила Войтків, голова профкому Олександр Білоцький, а також інші представники кафедри підприємництва та маркетингу й Інституту економіки та менеджменту. 

Важливою частиною свята стало вручення викладачам кафедри сертифікатів про членство в Українській асоціації маркетингу, що засвідчує високий професіоналізм і клопітку працю професорсько-викладацького складу.

Святкову й приємну тональність заходу задала група «Брати Блюзу», яка своєю музичною композицією провела паралелі між музикою і маркетингом. Учасники групи довели, що маркетинг, як і джас – це музика вільних людей, це вільна наука, яка немає обмежень.

Зважаючи на те, що вишиванка стала для нас не просто одягом, торговою маркою чи витвором мистецтва, вона – наш сімейний оберіг, символ, який пройшов крізь покоління. Колектив кафедри ПМ це добре розуміють, тому організували флешмоб авторських поезій викладачів у виконанні студентів всіх курсів різними мовами: українською, англійською, німецькою, французькою.

Cправжньою родзинкою свята стала українська маркетингова казка «Вишиванка», яку вміло продемонстрували студенти. Казка й справді була цікавою й незвичайною, адже містила змістове навантаження - маркетингові дослідження. Солодким і приємним подарунком стало частування «вишиваним пляцком».

           

 

Українська