Відділ забезпечення якості освіти
МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
1 Формування політики гарантії забезпечення якості освіти в ІФНТУНГ.
2 Побудова ефективної структури управління щодо надання якісних освітніх послуг.
3 Безперервний та систематичний моніторинг якості освітніх послуг
4 Впровадження інструментів гарантії якості вищої освіти та освітньої діяльності
5 Організація та проведення систематичного незалежного моніторингу якості підготовки фахівців.
6 Надання консультативної та науково-методичної допомоги з питань якості підготовки фахівців учасникам (викладачам і студентам) моніторингових заходів.
7 Координація діяльності інститутів, кафедр університету з питань організації моніторингу якості знань здобувачів вищої освіти.
8 Визначення основних тенденцій зміни кількісних і якісних показників на основі аналізу моніторингу навчальних досягнень здобувачів вищої освіти з урахуванням вимог ринку праці.
ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
1 Організація дієвої системи гарантії якості освіти
2 Контроль процесів, що забезпечують академічну репутацію і свободу
3 Розробка та затвердження форм анкет (опитувань, оцінювань тощо) та інших матеріалів для проведення моніторингових досліджень.
4 Організація та забезпечення проведення різноманітних опитувань, що стосуються якості освіти
5 Координація діяльності навчальних структурних підрозділів Університету з питань забезпечення високої якості підготовки фахівців.
6 Сприяння проведенню заходів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників та навчально-допоміжного персоналу Університету.
7 Координація процесів, пов'язаних з розробкою і впровадженням нових технологій контролю якості освіти.
8 Створення інформаційного банку даних моніторингу показників діяльності університету.
8 Методичний супровід моніторингу якості вищої освіти університету, ринку освітніх послуг тощо.
9 Аналіз звернень здобувачів вищої освіти, наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників щодо якості освітнього процесу з метою формування рекомендацій щодо постійного вдосконалення процесу надання освітніх послуг;.
10 Аналіз кращих практик вітчизняних та зарубіжних освітніх закладів щодо організації освітнього процесу.
11 Співпраця з іншими освітніми установами, національними та міжнародними центрами з метою забезпечення порівнянного визнання кваліфікацій університету та результатів проведеної акредитації, оцінювання тощо.
ПЕРСОНАЛ ВІДДІЛУ
в.о. начальника відділу доцент кафедри інформаційно-телекомунікаційних технологій та систем |
|
Завідувач кафедри суспільних наук |
|
Завідувач кафедри туризму |
|
доцент кафедри комп’ютерних мереж та систем |
|
доцент кафедри енергетичного менеджменту та технічної діагностики |
|
доцент кафедри філології та перекладу |
|
Писків Наталія Миколаївна методист відділу |